Formy płatności
- W składanym zamówieniu Klient powinien dokonać wyboru formy płatności. W Sklepie honorowane są następujące formy płatności:
- przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy
ONE Żółwin 05-807 ul. Południowa 37
50 2490 0005 0000 4530 8999 8304 (ALIOR Centrala)(w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia);
- gotówką za pobraniem, płatność dostawcy przy dokonywaniu dostawy (w tym przypadku realizacja Zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia i skompletowaniu Zamówienia);
- płatność elektroniczna Kartą lub szybkim przelewem online za pośrednictwem systemów Dotpay i PayPal. (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia);
- gotówką przy odbiorze osobistym - płatność w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy, od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-18.00, po wcześniejszym wybraniu punktu odbioru:
Kanie 05-805 ul. Szkolna 5b
Pruszków 05-820 ul. Aleja Wojska Polskiego 52 Grodzisk Maz. 05-825 ul. Sienkiewicza 2 lok.3
Warszawa Ursus 02-495 ul. Stanisława Wojciechowskiego 37 lok.43 - kartą przy odbiorze osobistym - płatność w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy, od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-18.00, po wcześniejszym wybraniu punktu odbioru:
Kanie 05-805 ul. Szkolna 5b
Pruszków 05-820 ul. Aleja Wojska Polskiego 52 Grodzisk Maz. 05-825 ul. Sienkiewicza 2 lok.3
Warszawa Ursus 02-495 ul. Stanisława Wojciechowskiego 37 lok.43
- przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy
- W razie wyboru płatności przelewem elektronicznym lub kartą kredytową Klient zobowiązany jest zapłacić za produkty i koszt dostawy w terminie 4 dni od dnia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę. Za datę zapłaty uznaje się datę uznania rachunku bankowego Sprzedawcy. W razie braku zapłaty pełnej ceny w terminie Sprzedawca może anulować zamówienie Klienta, o czym Klient zostanie poinformowany. Jeżeli Klient zapłacił część ceny, Sprzedawca zwraca mu całą wpłaconą kwotę.
- Dokonując płatności przelewem elektronicznym, w tytule przelewu należy podać numer zamówienia nadany przez Sprzedawcę oraz imię i nazwisko z zamówienia.W razie niepodania w tytule przelewu numeru zamówienia Sprzedawca podejmuje starania w celu ustalenia tego numeru, w szczególności kontaktuje się z Klientem. W razie niemożliwości ustalenia numeru zamówienia do danego przelewu Sprzedawca zwraca wpłaconą kwotę na rachunek bankowy, z którego został nadany przelew, a zamówienie jest anulowane.
- Zamówienia niepotwierdzone lub nieopłacone (za wyjątkiem opcji – „za pobraniem”) przez Klienta w ciągu 7 dni od chwili złożenia zamówienia będą automatycznie anulowane.
- W przypadku niektórych rodzajów asortymentu www.supermarket-zoologiczny.pl zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez wyłączenie możliwości płatności za pobraniem.
- Transakcje płatności są autoryzowane przy współpracy z serwisem platnosci.pl - transmisja jest szyfrowana.
*szczegóły w regulaminie