Reklamacje
Uszkodzenie przesyłki:
Przed odebraniem przesyłki od listonosza/Kuriera proszę sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności zwróć uwagę na stan taśm lub zabezpieczeń oklejających przesyłkę. Gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy taśmy są zerwane możesz odmówić przyjęcia przesyłki i w obecności listonosza/Kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się z nami w celu złożenia reklamacji.
Reklamację można złożyć pisemnie na adres Sklepu, poprzez przesłanie e-maila na adres:
Reklamację można złożyć pisemnie na adres Sklepu, poprzez przesłanie e-maila na adres:
Niezgodność towaru z zamówieniem:
W ten sam sposób składane są reklamacje również w przypadku stwierdzenia przez Kupującego niezgodności towaru z zamówieniem. Termin jaki masz na złożenie reklamacji to 14 dni od dnia doręczenia towaru. Sklep udziela odpowiedzi na reklamację w terminie maksymalnie 14 dni.
Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia reklamowanego towaru wraz z opisem usterki, dowodem zakupu, oraz danymi adresowymi na adres:
Supermarket-zoologiczny
Żółwin 05-807 ul. Południowa 37
Nie przyjmujemy przesyłek dostarczanych nam "za pobraniem".
Za uszkodzenia zwracanego towaru, podczas transportu odpowiedzialność ponosi Kupujący.
W przypadku niezgodności towaru z umową Sprzedający pokrywa koszty dostawy reklamowanego towaru.
Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia reklamowanego towaru wraz z opisem usterki, dowodem zakupu, oraz danymi adresowymi na adres:
Supermarket-zoologiczny
Żółwin 05-807 ul. Południowa 37
Nie przyjmujemy przesyłek dostarczanych nam "za pobraniem".
Za uszkodzenia zwracanego towaru, podczas transportu odpowiedzialność ponosi Kupujący.
W przypadku niezgodności towaru z umową Sprzedający pokrywa koszty dostawy reklamowanego towaru.